توسعه سازمانی

با رشد عرصه تنوع تولید و خدمات ، رقابت در فروش وهمچنین پیچیدگی ساختار فردی در سازمان ، رویکردی و نگرشی نو به وجود آمده است تا با تنظیم نظام سازمانی ، از طریق مدیریت روابط داخلی سازمان تا تاثیر گذاری راهبردی مدیریت ، برخارج از سازمان بتواند شالوده و بنای سازمان ها را تقویت و رشد دهد .

این رویکرد از طریق آموزشهای کاربردی و عملی از گره ها و نقاط سازمان شروع می شود تا به راس هرم مدیریت برسد .

در قدیم به علت تعداد محدود عرضه کنندگان محصولات و خدمات ، شما به راحتی می توانستید محصول خود را در بازار بفروش برسانید . اما در عصر جدید فروش و مشتری شکل جدیدی به خود گرفته است . شما باید با یادگیری علم روز ،  بر نحوه ارائه محصول و مدیریت مشتری خود مسلط شوید و جایگاه خود را در این بازار ثبت کنید.

یک واقعیت بسیار مهم این است که مخاطب قبل از اینکه با شما ارتباطی کلامی بگیرد شروع به ارزیابی شما و محیط می کند . همچنین از طرفی دیگر رشد مهارت ارتباطی بین پرسنل باعث می شود سازمان به سرعت بیشتری به سمت اهداف خود حرکت کند.آموزش ضروری ترین نیاز یک سازمان است تا بتواند موفق و قدرتمند جلو رود.

یک بیمه گر باید تمامی مرزها را بشکند و فراتر از یک نماینده بیمه عمل کند . گاهی باید مربی زندگی باشد ، گاهی باید یک مشاور و هموار کننده در عرصه کسب و کار بیمه گذار خود باشد .

فروش بیمه

نیازمند مهارت آموزی ارتباطی بسیار پیچیده است .

بدون شک همراستایی ذهنی به سمت نگرش مثبت در یک سازمان باعث برطرف شدن سرعت گیرها و  افزایش سرعت تحقق اهداف آن سازمان است .

 

کسب این مهارت نیازمند انجام تست ها و تمرین هایی ذهنی است تا سازمان را در یک فرکانس هدف قرار دهد.

با آموزش دورنمای کسب و کار خود را زیبا ببینید

امروز شما یک خبر بسیار خوشحال کننده می شنوید .

 

شما مدیر شده اید .

آیا آماده مدیریت هستید ؟ شما نیاز دارید به عنوان یک مدیر مهارت هایی را بیاموزید تا از راه آزمون و خطا این فرصت را از دست ندهید .

موفقیت در مذاکرات

اتفاقی نیست

 

مخاطب مذاکره گر شما تا دندان مسلح است و شما باید با علم و ابزار مناسب وارد این میدان شوید .

شما باید فن دفاع و حمله را در زمان و مکان مناسب به کار گیرید .

شما برای داشتن یک کسب و کار موفق به غیر از اینکه همه پرسنل آگاه به موضوع کاری و مسئولیت خود هستند ، نیاز به کانال های ارتباطی قوی بین اعضای سازمان و مخاطبین خود هستید . این مهم زمانی محقق خواهد شد که همه اعضای یک سازمان در ارتباطات خود از طریق پیام های مشهود و غیر مشهود بهترین اثر گذاری را داشته باشند.